Kullanıcı Sözleşmesi

KARGO ÜCRETİ :

 

  • Siparişleriniz ülke geneli, merkez il ve ilçelere sabit 49,99TL olarak gönderilmektedir. Ürün iade veya değişimlerde, ürün ile ilgili teknik veya fiziksel hasarlar olmadığı sürece 15 gün içerisinde tarafımıza 15 günden sonra müşteriye aittir..

 

SİPARİŞ TESLİMİ VE SÜRESİ:

 

  • Siparişinizi tamamladıktan birkaç dakika sonra, sipariskanali.com tarafından e-posta adresinize ‘siparişiniz onaylanmıştır’ e-postası gönderilir. Siparişiniz alındıktan sonra taahhüt edilen süre içinde ürünleriniz paketlenir ve Anlaşmalı Olduğumuz Kargo Firmalarına, Dağıtıma teslim edilir. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresine iletilir, size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir.
 
  • Her gün saat 16:00'a kadar verilen siparişler aynı gün kargo firmasına teslim edilir. Teslimat İstanbul içine 1 iş günü , İstanbul dışına ise mesafeye göre değişerek 1-3 iş günü içinde teslim edilir. Hafta sonu verilen siparişler, siparişi takip eden ilk iş gününde kargoya verilir.

 

  • Teslimat esnasında adreste bulunmamanız durumunda kurye şirketi tarafından "Ziyaret Notu" bırakacaktır. Ziyaret notunu aldığınızda kurye şirketi ile iletişim kurarak paketinizin tekrar ücretsiz olarak adresinize ulaşmasını talep edebilirsiniz. 2.kez adrese teslimde adreste bulunmamanız durumunda siparişinizi 3 gün içerisinde notta belirtilen kargo şubesinden sizin teslim almanız gerekmektedir.

 

  • sipariskanali.com.tr' de verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura eşliğinde teslim edilmektedir. Faturasız ürün çıkışı yapılamamakta. Fatura ve ürün farklı adreslere gönderilememektedir. Bu şekilde bir istekte bulunmayınız.

 

ÜRÜN TESLİMATINDA ÖNEMLİ HUSUSLAR:

 

  • Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi veya ehliyet talep edecektir. Bu nedenle teslimatı alırken belgenizi yanınıza almayı unutmayınız. . Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz. Eğer ürününüz size hasarlı olarak ulaştı ise teslimat esnasında kargo görevlisine hasarlı ürün tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir. Bu tutanak ile birlikte ürünü / ürünleri faturaları ile birlikte sorununuzu anlatan not ve kargo görevlisine hazırlattığınız tutanak ile birlikte, bize ödemeli olarak kargo ile göndermenizi rica ederiz. Ürünler bize ulaştığında sorununuz kayıtlarımıza işlenecek olup, en kısa sürede yeni ürününüz size gönderilecektir. Tutanaksız ürün kesinlikle kabul edilmemekte kargo teslim alınmadan tarafınıza geri gönderilmektedir.

 

  • Sorunlu kargo / ürün durumunda [email protected] adresine sipariş numaranızı da belirterek durumu anlatan bir e-posta göndermenizi rica ederiz. e-postanıza iki (2) iş günü içinde cevap verilecektir.

 

SİPARİŞ İPTALİ HAKKINDA BİLGİ:

 

  •  Sipariş iptalleriniz için sipariş verdiğiniz gün [email protected] adresimize mail gönderebilirsiniz. Kargoya teslim edilmiş siparişler için iptal işlemi yapılamaz. İade prosedürü uygulanır.

 

  • Önceden haber vermeksizin herhangi bir ürünün sipariş miktarını sınırlama ve/veya herhangi bir müşteriye hizmet vermekten imtina etme hakkını saklı tutar. Herhangi bir siparişin onayından önce verilen bilgilerin doğrulanması zorunlu tutulabilir.

 

GARANTİ

sipariskanali.com.tr’den satın aldığınız ürünlerle ilgili ortaya çıkabilecek tüm sorunlarınız ile ilgili müşteri  temsilcilerimiz birebir hizmet vermektedir. Garanti kapsamında bünyemize gönderdiğiniz ürünlerin ulaşım bedeli Onbeş (15) gün içerisinde tarafımıza, bu süreden sonra müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan faturanın üzerinde yazan adresimize  göndermeniz gerekmektedir.

İADE ŞARTLARI

Ürünü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmalıyım?

Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren ondört (14 ) günlük süre içinde neden belirterek iade veya değişim yapabilirsiniz. Ürünü iade edebilmeniz için aşağıda bulunan iade şartlarına uymanız gerekmektedir. Aksi taktirde gönderdiğiniz ürün tarafımızdan kabul edilmeyecektir.

 

  • İade veya değişim süresi Onbeş ( 15 ) gündür.Bu süreyi aşmış ve garanti kapsamı dışında zarar görmüş ürünler kesinlikle iade alınmaz.l
  • İade veya değişim talebinizi  Canlı Destek sayfamızdan, sipariskanali.com e-posta yoluyla veya 0549 437 47 37 numaralı telefonumuzu arayarak bize bildirebilirsiniz.
  • İade veya değişim yapılacak ürünün faturası, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.
  • Kullanılmış, ambalajı açılmış, fiziksel deforme olmuş, vs.. ürünlerin kesinlikle iade veya değişimi söz konusu değildir
  • Kulak İçi Kulaklık kategorisindeki ürünler 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun ilgili maddeleri gereğince düzenlemiş Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğindeki; sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler kapsamında olduğundan 15 (on beş) günlük Cayma Hakkı kapsamında değildir.
  • Ürünü adresimize kargo firması ile gönderirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir.
  • Onbeş (15) gün içerisinde iade ve değişimlerde kargo ücreti tarafımızı ait olup bu süreçten sonra müşteriye aittir.
  • Ürünün orijinal kutusu zarar görmeden ve faturası elimize ulaştığından itibaren yedi (7) iş günü içinde iade işlemi kredi kartınıza yapılacaktır. İpara ile yapılan alışverişlerde iade süresi, 5-25 iş günü arasındadır.
  • Mağazamızda iade işlemleri sadece hafta içi (Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma) yapılmaktadır.

 

 

Yükleniyor...